Як зв'язатися зі службою підтримки GGpokerok

Опубліковано
06.05.2021
Оновлене
17.06.2021

Служба підтримки GGPokerok доступна для всіх гравців цілодобово. Складається з 3 компонентів: FAQ, електронної пошти та онлайн чату.

FAQ

Доступний на сайті, містить відповіді на найпоширеніші питання, наприклад, як зареєструватися, як встановити, як пройти верифікацію, як підтвердити електронну пошту, як отримати бездепозитний бонус. Представляє з себе актуальну базу корисної інформації. Перед початком спілкування з саппортом переконайтеся, що відповіді на питання, що цікавить, немає в FAQ. Це дозволить користувачам заощадити час на очікуванні відповіді і розвантажить support руму.

Служба підтримки GGpokerok

Електронна пошта

На сайті можна залишити заявку, заповнивши просту форму. Досить вказати ім’я, тему, контактну пошту і залишити своє питання. Служба підтримки зв’язується з користувачем і дає відповідь на питання. Це найбільш повільний канал зв’язку, відповідь зазвичай приходить протягом декількох годин.

Онлайн чат

На сайті передбачена можливість безпосередньо зв’язатися з фахівцем служби підтримки. Будьте готові до того, що, якщо ви не пошукали відповідь в FAQ, відповіддю на ваше запитання може стати посилання на відповідну статтю або пункт правил покер руму. Фахівці служби підтримки працюють в першу чергу для того, щоб вирішувати складні і непередбачені проблеми користувачів. Не варто розраховувати, що вони стануть переказувати зміст тексту, який ви полінувалися знайти і прочитати.

Найпоширеніші запитання

✅ Як можна зв'язатися зі службою підтримки GGпокерок?

Можна залишити заявку на сайті для зв’язку по електронній пошті або скористатися живим чатом.

До цього матеріалу коментарі отстутствуют
Ви можете бути першим, хто залишить тут коментар
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі