Пізні стадії МТТ
Гра з великим стеком
Знаходьте прості ситуації для збільшення стека без боротьби. Ідеально, якщо зліва від вас сидять середні стеки. Можна агресивно красти у них блайнди з батона і сб. Їм буде дуже складно коректно захиститися від агресії, адже на них тисне необхідність пересидіти інші середні стеки щоб отримати більш високі виплати. Як правило, вони будуть дуже багато здаватися префлоп і на флопі, а в разі рідкісної відповідної агресії можна просто скинути руку в пас та повторити процедуру в наступних роздачах.
У мікро та низько лімітних турнірах за фінальним столом може бути кілька любителів, які вперше пройшли настільки далеко і не знають, як себе вести. Як правило, такі гравці грають настільки тайтово, що проти них оптимально стiлити з будь-якими двома картами і пасувати при будь-якої агресії. Лімпи, як правило, погана ідея через цінність блайндів і можливості їх вкрасти без бою префлоп.
Гра з середнім стеком
Середньому стеку необхідно, з одного боку, підтримувати свій стек і вигравати банки, з іншого — пересидіти короткі і середні стеки через велику різницю у виплатах. Вилетіти за фінальним столом зі стеком в 30 вб, коли в грі 2-3 опонента зі стеками 10-20 вб — справжня катастрофа.
Необхідно постаратися знайти один-два стека менше, які не є найкоротшими стеками в грі, і намагатися відбирати фішки у них. Вони будуть занадто зайняті боротьбою один з одним і пересиджуванням коротиша, що дозволить регулярно поповнювати стек за рахунок їх фішок.
Гра з коротким стеком
Здавалося б, це найпростіша ситуація: постфлоп гри практично немає, префлоп дві основні опції: ол-ін і пас. Тим не менш, бути коротким стеком за фінальним столом дуже непросто. Якщо стек короткий, але є стек ще коротше, цінність подвоєння фішок меркне в порівнянні з ризиком вилетіти і цінністю пересидіти іншого коротуна та отримати збільшення призових виплат. Діапазони ол-іна і кола постійно змінюються аж до екстремальних ситуацій, які неможливо розіграти правильно на «чуйцi» або базовій логіці.
Важливо помічати, чи враховують опоненти ICM тиск при прийнятті рішень. Стає прибутковим дати опонентам зіграти якомога більше роздач, щоб ті могли зробити помилку або нарватися на кулер. Кожен ладер з коротким стеком — це перемога, цінність якої вище, ніж подвоєння фішок в стеку, особливо, якщо це подвоєння залишає гравця з найкоротшим стеком в грі.