Покер на кістках

06.04.2021
покер на костях

Покер на кістках — це різновид гри в кості. Замість точок на гранях намальовані карти. У покері на кістках використовуються шестигранні кістки із зображеннями туза, короля, дами, валета, десятки і дев’ятки. У гру також можна грати класичними кістками.

У грі беруть участь від двох гравців. Кожен гравець кидає п’ять кісток. Мета гри — зібрати найсильнішу комбінацію за три раунди кидків. Перекидати можна будь-яку кількість кісток кожен раунд.

У більшості варіантів гри стріт не враховується і прирівнюється до комбінації «старша карта». Стріт менш ймовірний ніж фул хаус. Тому, якщо враховувати стріт, то він повинен бути старше фул хауса. Є варіанти гри, де стріт вважається молодшим, нiж фул хаус, за аналогією з картковим покером. Флеш і стріт флеш не є комбінаціями через відсутність мастей.

У таблиці нижче наведені ймовірності збору комбінацій:

Комбінація Точна ймовірність Шанс,% 1 на… Приклад
П’ять однакових 6 / 7776 0.08% 1296 J J J J J
Каре 150 / 7776 1.93% 51.8 10 10 10 10 A
Фул хаус 300 / 7776 3.86% 25.9 K K K 9 9
Стрiт 240 / 7776 3.09% 32.4 A K Q J 10
Трипс 1200 / 7776 15.43% 6.5 9 9 9 K J
Дві пари 1800 / 7776 23.15% 4.3 Q Q 9 9 A
Пара 3600 / 7776 46.30% 2.2 10 10 K Q 9
Старша карта 480 / 7776 6.17% 16.2 A K Q J 9

Шанс не зібрати комбінацію пара або старше набагато нижче, ніж в класичному покері, тому що в грі всього 6 можливих значень кожної кістки, замість 13 в покері. У покері на кістках всього чотири комбінації туз хай — це найслабші комбінації в грі.

Ще дві непарні комбінації є стрітами. Тому в деяких варіантах правил стріти додаються в найслабшу категорію комбінацій. У варіанті «коні»(horses) комбінація п’ять тузів також програє.

Існують варіанти покеру на кістках з восьмигранними та дванадцятигранними кубиками, що дозволяє отримати усі 52 карти в грі. Ще більш рідкісний варіант — п’ять дванадцятигранних кісток з вісьмома зірками, які можуть використовуватися в якості будь-якої карти.

Покер на кістках з блефом

Ще один варіант покеру на кістках, що передбачає можливість блефу. Гравець не показує кидки своїх кісток і потім оголошує свою комбінацію. Другий гравець може або спробувати зібрати комбінацію сильніше, або розкрити блеф. Якщо при розкриттi блефу фактична комбінація відповідає заявленій, гравець, що розкриває блеф, програє. В іншому випадку гравець, що розкриває блеф, виграє.

Настільна гра «Покер на кістках»

Мета гри — гравці або команди гравців прагнуть викласти на ігровому полі п’ять фішок поспіль, щоб сформувати серію. Гравець або команда, що склали дві серії першими, перемагають. Ігрове поле представляє з себе дошку 9х9. На кожному полі вказана комбінація, яку необхідно викинути, щоб зайняти це поле.

Гра починається, коли перший гравець кидає п’ять кісток і складає з них комбінацію. Кожен гравець може зробити до трьох кидків для складання комбінації за хід. Перекидати можна будь-яку кількість кісток. Після завершення кидків і складання комбінації гравець кладе фішку на відповідну клітину на ігровому полі. Хід переходить до наступного гравця зліва.

Якщо всі поля із зібраною комбінацією зайняті, гравець закінчує хід і не викладає фішку на ігрове поле. Як правило, на ігровому полі представлені по дві з кожної можливої комбінації.

Коли гравець або команда викладають на ігровому полі п’ять фішок поспіль, вони завершують серію. Усі фішки, що становлять серію, захищені до кінця гри. Друга серія може мати загальні фішки з першою серією. Забороняється робити другу серію, додаючи фішки до одного з кінців першої серії. Друга серія повинна складатися з як мінімум чотирьох фішок, не задіяних у складанні першої серії.

Особливі правила

Центральне поле на ігровій дошці може використовуватися усіма гравцями для складання серії, але не може бути зайнято жодним гравцем.

«Щаслива сімка» — кожен раз, коли гравець викидає комбінацію з п’яти кубиків, рівну семи очкам, гравець може або зайняти поле «щаслива сімка», або поле зі складеною ним комбінацією на ігровій дошці.

«Щасливі одинадцять» — кожен раз, коли гравець викидає комбінацію з п’яти кубиків, рівну одинадцяти очкам, гравець може або зайняти поле «щасливі одинадцять», або поле зі складеною ним комбінацією на ігровій дошці.

Кожного разу, коли гравець збирає комбінацію з п’яти однакових кубиків, він може зайняти будь-яке вільне поле на ігровій дошці.

Після того, як всі поля з комбінацією «стріт» були зайняті, кожен наступний стріт може бути використаний для того, щоб прибрати з дошки будь-яку фішку суперника. Виняток становлять фішки, які є частиною сформованої раніше серії.

Після того, як всі поля з комбінацією «фул хаус» були зайняті, кожен наступний фул хаус може бути використаний для того, щоб прибрати з дошки будь-яку фішку суперника. Виняток становлять фішки, які є частиною сформованої раніше серії.

До цього матеріалу коментарі отстутствуют
Ви можете бути першим, хто залишить тут коментар
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі